ישנה אפשרות להפריש מתוך תקציבי המשרד לאלפי משימות ומטלות שהמשרד נזקק לו, מרמת השליחויות, והשירות ללקוח, ועד לרמת איכות החיים במשרד – ריהוט המשרד והפצת מוצרים חד פעמיים למשרד בו, אפילו כדי לפרסם ולשווק את העסק – תועלת כפולה במוצר שמזמינים למשרד. רגע לפני שחושבים על הריהוט במשרד, המחשבה הראשונית היא לייצר רווחים באמצעות הכסף ולהפנות אותו לערוצים אחרים ואולי אפילו חשובים יותר במידה מסוימת. מצד שני, הריהוט אינו רק יוצר רושם ראשוני במשרד, הוא יוצר אוירה, ואוירה יוצרת מציאות שונה בתפוקת המשרד – גם על פי מחקרים.
לייצר סגנון מיוחד למשרד
רצוי לקרוא לפני הטיפול בחזות המשרד כמה טיפים ל
בחירת ריהוט משרדי, כדי לפתוח אופקים ולהתרשם מסגנונות ומפתרונות ריהוט שונים, כמו למשל ריהוט ארגונומי שמיטיב עם העובדים ואפילו עם הלקוחות. ישנו היום סגנון של עיצוב משולב, בו כל פינה זוכה ליחס שלה – להתאמת הסגנון העיצובי שלה, גם באמצעות סגנון הפנג שווי.
הבית השני של העובד
המשרד הינו הבית השני של העובד – בין אם הוא סטודנט, אב או אם במשפחה, אם יש לו עבודה שניה או לא. המשרד הוא הבית השני של העובדים, ורצוי לרהט אותו בנוחות – לאפשר להם מרחב תזוזה ונגישות לכל מקום – ולנצל את המרחב ביעילות – בכל המימדים: לאורך, לרוחב ולגובה כשגם הקירות עוזרים לדלל את הריהוט ואת מקומות האפסון בחדר.
כשהעובדים מרוצים...
הציוד המשרדי הוא הכלי שדרכו העובד יכול לייצר את העבודה שלו ביעילות. מחסור בכלי כתיבה או באביזרים משרדיים עלול ליצור עיכוב בעבודה. לכן ניתן להגיע ליצירת המשרד המושלם בעזרת ציוד משרדי, שנמצא תמיד במגירה או במתקנים המסודרים על השולחן. עם הסדר הזה אפשר לנצח, זה שווה את ההשקעה.