דואר אלקטרוני
סיסמה
Sale
קבוצתיות
קנה קבל
אתר מאובטח
ראשי>>מידע מקצועי מיין לפי:  
היבט של נוחות בעת בחירת ריהוט משרדי, בחירת ריהוט למשרד בהיבט של נוחות


היבט של נוחות בעת בחירת ריהוט משרדי


 


מראה המשרד הוא אחד מהפרטים הראשונים אליו שמים לב לקוחות ומבקרים בעת כניסה למשרד. רושם ראשוני זה יכול להשפיע רבות על המשך העבודה המשותפת ועל היחסים בין הספק ללקוח. לריהוט המשרדי ישנה חשיבות רבה הן מבחינת יצירת רושם ראשוני נאות ומכובד והן מבחינת יצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה לאלו העובדים במשרד.



היבט התקציב בעת עיצוב המשרד

העלויות הכספיות של עיצוב משרד יכולות לנוע בין מאות שקלים בודדות לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. גודל התקציב מושפע מגורמים רבים. הגורם הראשון הינו גודל המשרד, ככל שהמשרד גדול יותר עלויות הציוד יהיו גבוהות יותר, הגורם השני הינו טיב המוצרים, ככל שהמוצרים ברמה גבוהה יותר ובאיכות גבוהה יותר כן העלויות ינועו כלפי מעלה. יש להתאים את התקציב לעיצוב המשרד ליכולות הפיננסיות של העסק ולא לחרוג ממסגרת התקציב ולהעמית את ההוצאות על המשרד.



היבט איכותי

לנראות הציוד והריהוט יש משמעות רבה על האווירה ועל הרושם שהמשרד מייצר ומשדר ולכן, משרד מארח אורחים ולקוחות רבים בדרגם גבוהים יחסית מומלץ וראוי שירכוש ציוד באיכות גבוהה מאוד שמשדר יוקרה. עבור משרדים שמשמשים בעיקר את עובדי הארגון והחברה חשוב שהציוד יהיה נוח וטוב אך לא צריך שהוא יהיה הכי טוב בשוק וישדר רמה גבוהה מאוד כמו במשרד שמקבל לקוחות.



היבט הנוחות של הריהוט

בסופו של יום ריהוט ועיצוב המשרד צריך להיות פונקציונאלי ונוח לתרכי העובדים בו, ולכן, גם אם יושקעו עשרות אלפי שקלים בכסאות החדשים ביותר אך כסאות אלו לא יהיו נוחים ליושבים בהם, המטרה פוספסה. המשרד הוא כר העבודה של היושבים בו, ככזה הוא צריך להיות נוח בצורה מקסימאלית על מנת לספק סביבת עבודה טובה שתשפר את הפרודוקטיביות של העובדים. יש להתאים את מאפייני הריהוט לכל אחד מהעובדים, לגובה השולחן המשרדי, אורכו ורוחבו השפעה רבה על תפקוד העובד, וזוהי רק דוגמא אחת מיני רבות.




כתובת לאיסוף עצמי: תל אביב - רח' טברסקי 8 חניה במקום
טל. 03-6353118 פקס. 03-6243115
כל הזכויות שמורות ל Office 24 - האתר המוביל בישראל לציוד משרדי. צוות Office 24 עומד לרשותך בכל עת וישמח לספק לך שירות מקצועי אישי ואדיב. באפשרותך לבצע רכישה של ציוד משרדי אונליין
בכל עת ובצורה נוחה וקלה לתפעול. במידת הצורך ניתנת לך האפשרות להעביר לנו רשימה של מוצרים להזמנה באופן דומה באמצעות טופס הזמנה דינמי. כמו כן עומדים לרשותך צוות התמיכה
של Office 24 בטלפון 03-6353118, ומוכנים לעזור לך לבחור את הפריט המתאים ביותר עבור העסק שלך.
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בין השעות 08:00-17:00.
Copyright 2017 © ציוד משרדי - office24
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |