דואר אלקטרוני
סיסמה
Sale
קבוצתיות
קנה קבל
אתר מאובטח
ראשי>>מידע מקצועי מיין לפי:  
טיפים לרכישת ריהוט משרדי


אחת לתקופה מסוימת מומלץ לחדש ולהחליף את הריהוט המשרדי הישן בריהוט משרדי חדש אופנתי ועדכני. הפעולה הזאת נובעת מכמה סיבות. סיבה ראשונה היא מצבו של הריהוט הישן. ריהוט ישן ומתבלה אינו משקף על העסק או על המשרד באור חיובי ולכן רצוי להחליף אותו. כסאות ישנים עלולים להיות מסוכנים לבריאותם של העובדים העלולים להתבטא בכאבי גב ובימי חיסור מהעבודה המובילים לפגיעה בתפוקה בעבודה. סיבה נוספת היא הצורך לעשות מתיחת פנים למשרד ולהתאים אותו לטרנדים האופנתיים העדכניים ביותר על מנת לשדר אווירת מקצועיות ויוקרה.



איך לבחור ריהוט משרדי?

כיום ניתן לקנות ציוד משרדי באינטרנט בצורה שמוזילה את העלויות באופן משמעותי. לאנשים אשר אינם אוהבים לעשות קניות ברשת מומלץ לפחות לבצע את תהליך השוואת המחירים באינטרנט. השוואת מחירים הוא הליך מומלץ לכל תחום ולא רק לתחום הריהוט המשרדי, והשוואת מחירים באינטרנט חוסכת זמן ומאמץ מאשר לעבור פיזית בין חנות לחנות. בנוסף, בעזרת חיפוש קצר ברשת ניתן למצוא מדריך לקניית ריהוט משרדי כמו המדריך הזה אשר יעזור לכם בתהליך השיקול והקנייה. כאשר בוחרים ריהוט משרדי חשוב ליצור מראה אחיד לכל המשרד, ולרהט את המשרד במוטיב חוזר הנותן אחידות למשרד.



התאמת הריהוט למשרד

כאמור סוג הריהוט המשרדי צריך להתאים לאופי העבודה במשרד ולסוג הקליינטים אותו הוא משרת. ריהוט של חברה הנותנת ייעוץ בתחום הביטוח חייבת להיות מעוצבת באופן שונה מחברת סטרטאפ צעירה המתמקדת בתחום התוכנה. בנוסף, הריהוט למשרד צריך להיות פרקטי ונוח עבור האנשים העובדים במשרד. אחרי הכול הם האנשים אשר עושים בו את השימוש הרב ביותר. ככל שהנוחות שלהם רבה יותר, כך גם תפוקת עבודתם עולה. בשלב האחרון, חשוב לרכוש ריהוט איכותי המחזיק לאורך זמן, מפני שאנו רוצים שהריהוט שאנו רוכשים יחזיק איתנו תקופה ארוכה.

כתובת לאיסוף עצמי: תל אביב - רח' טברסקי 8 חניה במקום
טל. 03-6353118 פקס. 03-6243115
כל הזכויות שמורות ל Office 24 - האתר המוביל בישראל לציוד משרדי. צוות Office 24 עומד לרשותך בכל עת וישמח לספק לך שירות מקצועי אישי ואדיב. באפשרותך לבצע רכישה של ציוד משרדי אונליין
בכל עת ובצורה נוחה וקלה לתפעול. במידת הצורך ניתנת לך האפשרות להעביר לנו רשימה של מוצרים להזמנה באופן דומה באמצעות טופס הזמנה דינמי. כמו כן עומדים לרשותך צוות התמיכה
של Office 24 בטלפון 03-6353118, ומוכנים לעזור לך לבחור את הפריט המתאים ביותר עבור העסק שלך.
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בין השעות 08:00-17:00.
Copyright 2017 © ציוד משרדי - office24
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |