דואר אלקטרוני
סיסמה
Sale
קבוצתיות
קנה קבל
אתר מאובטח
ראשי>>מידע מקצועי מיין לפי:  
הזמנת ציוד משרדי, להזמין ציוד משרדי, הזמנצ ציוד למשרדים


הזמנת ציוד משרדי



כל עסק גדול או קטן ככל שיהיה ואפילו בית פרטי, קונה ציוד משרדי אחת לתקופה. לעתים מדיניות החברה אומרת לקנות כל אימתי שחסר ציוד, או לערוך הזמנה עד לרמה תקציבית מסוימת אחת לזמן – מה. בדרך כלל כאשר חסר דבר – מה מתוך הציוד המשרדי באופן דחוף, והוא פריט בודד אחד מתוך רשימה ארוכה וקבועה של ציוד, הולכים אל החנות הקרובה ביותר לציוד משרדי ומשלימים את החסר, אפילו אם זה במחיר יקר יותר. מצד שני, ניתן לפתור את הבעיות של החוסרים הללו בהצטיידות מוקדמת במאגר כלי כתיבה וציוד, מה גם שקניה בכמויות מוזילה את המחיר.



איפה מוצאים את כל הפריטים ברשימה?

הפריטים ברשימה בדרך כלל כוללים רשימה קבועה של כלי כתיבה למשרד ומוצרים חד פעמיים כמו מוצרי ניקיון, מוצרים למטבח ועוד. כשבוחרים את הכול יחד מאותה החנות חוסכים בכסף מעצם קנייה מרובה של חומרי גלם (ככל שדרושים יותר חומרים – רצוי לפנות ליבואן או ליצרן באופן ישיר, כדי להוזיל את המחירים), ולהזמין משלוח מרוכז – דבר שגם הוא חוסך כספים.



ארגון מסודר – חוסך כסף

רצוי כבר על ההזמנה הראשונה לאתר את הפריטים החסרים ולעשות רשימה. לגבי כמויות הציוד הנדרשות – אותן סופרים בהמשך, ומייחסים את הכמות ביחס לנקודת זמן, למשל חודש. ככל שהארגון מסודר יותר ורוכש במרוכז, אין צורך לעשות גיחות בלתי מבוקרות "פה ושם", ואפילו לקבל הנחה שקשורה לקנייה קולקטיבית של ציוד.



ארגונים שזוכים להנחות מראש

יצירת המשרד המושלם בעזרת ציוד משרדי מתאפשרת הרבה פעמים תודות לפרגון של החברות במבצעים מיוחדים לחברות ולארגונים גדולים. מדי יום אנו שומעים על הנחות של מספר אחוזים. ומדוע הנחה הזו טובה יותר לקניה מרוכזת? משום שהמשלוח הוא בדרך כלל חינם מעל לעלות מינימלית מסוימת של הזמנה. אם מלכתחילה המחירים נמוכים, חבל להזמין את ציוד משרדי ולשלם בכל פעם על ההובלה מחדש.

כתובת לאיסוף עצמי: תל אביב - רח' טברסקי 8 חניה במקום
טל. 03-6353118 פקס. 03-6243115
כל הזכויות שמורות ל Office 24 - האתר המוביל בישראל לציוד משרדי. צוות Office 24 עומד לרשותך בכל עת וישמח לספק לך שירות מקצועי אישי ואדיב. באפשרותך לבצע רכישה של ציוד משרדי אונליין
בכל עת ובצורה נוחה וקלה לתפעול. במידת הצורך ניתנת לך האפשרות להעביר לנו רשימה של מוצרים להזמנה באופן דומה באמצעות טופס הזמנה דינמי. כמו כן עומדים לרשותך צוות התמיכה
של Office 24 בטלפון 03-6353118, ומוכנים לעזור לך לבחור את הפריט המתאים ביותר עבור העסק שלך.
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בין השעות 08:00-17:00.
Copyright 2017 © ציוד משרדי - office24
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |