דואר אלקטרוני
סיסמה
Sale
קבוצתיות
קנה קבל
אתר מאובטח
ראשי>>מידע מקצועי מיין לפי:  
עלות הדפסה עם ראשי דיו או טונרים למדפסות


עלות הדפסה עם ראשי דיו או טונרים למדפסות



אז רכשנו מדפסת "משפחתית" שנוחה גם למשרדים קטנים יחסית, או לפחות כאלו שלא משתמשים במכשיר לאורך כל שעות היום. גם אם מדובר במדפסות משולבות, מדפסות דיו נחשבות למדפסות זולות יותר. מה שמייקר את עלות התחזוקה השוטפת זה הדיו, כשהמחיר לכל מחסנית יכול לעלות מאות שקלים בכל פעם. לאחר שימוש ממוצע של הדפסת 300-1,000 דפים, המחסניות מתרוקנות (שחור וצבעוני) . חשוב לדעת כיצד לבחור את המדפסת שתענה על הצרכים המשרדיים גם מבחינת כמויות הדפים שהיא מדפיסה, וכך תעלה בהתאם. מדפיסים הרבה? בחרו מדפסת עם מחסנית דיו שמדפיסה יותר ובזול. תדירות החלפת המחסניות תלויה כמובן בשטף השימוש החודשי במדפסת.



מתי משתמשים בראש דיו ומתי בטונרים למדפסת?

קניית טונרים למשרד היא פעולה שצריך לעשות ממילא אחת לכמה זמן כחלק מהזמנות ציוד משרדי, חשוב להתאים את הטונר הספציפי למדפסת. הטונר יתאים למדפסות לייזר, וראשי הדיו – כמובן למדפסות להזרקת דיו. הטונרים מכילים אבקה דקה, כשחלק ממדפסות הלייזר מכילות תוף ופיוזר שגם הם חלקים מתכלים שיש להחליף אחת לכמה זמן. ראשי הדיו יוציאו נוזלים להדפסה מתוך חרירים מיקרוסקופיים שלעתים מתייבשים ונסתמים לאחר תקופת הפסקה ארוכה משימוש.



מדפסות לייזר

איכות ההדפסה במדפסות לייזר הא מן הגבוהות – ישנו דיוק רב ואיכות התמונה, למי שמדפיס תמונות, גבוהה יחסית בכל רמה של רזולוציה. מדובר במדפסות שהן עדיין יקרות יחסית, הן יצאו לא מזמן לשימוש פרטי של לקוחות, וכך גם התחזוקה שלהן – יש צורך לקנות טונר לכל צבע: אדום, כחול, שחור וצהוב.



רצוי להצטייד בספק ציוד משרדי קבוע

מי שקונה בתדירות רבה מחסניות דיו או טונרים, ראוי שיהיה לו לפחות מנוי לשירותים משרדיים ולציוד משרדי. הזמנה קבועה אצל ספק מסוים מובילה להנחות משמעותיות, משום שמספיקה הנחה אחת בכל הזמנת ציוד, שמתפרשת בחיסכון ענק לאורך כל השנה בדיעבד.

כתובת לאיסוף עצמי: תל אביב - רח' טברסקי 8 חניה במקום
טל. 03-6353118 פקס. 03-6243115
כל הזכויות שמורות ל Office 24 - האתר המוביל בישראל לציוד משרדי. צוות Office 24 עומד לרשותך בכל עת וישמח לספק לך שירות מקצועי אישי ואדיב. באפשרותך לבצע רכישה של ציוד משרדי אונליין
בכל עת ובצורה נוחה וקלה לתפעול. במידת הצורך ניתנת לך האפשרות להעביר לנו רשימה של מוצרים להזמנה באופן דומה באמצעות טופס הזמנה דינמי. כמו כן עומדים לרשותך צוות התמיכה
של Office 24 בטלפון 03-6353118, ומוכנים לעזור לך לבחור את הפריט המתאים ביותר עבור העסק שלך.
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בין השעות 08:00-17:00.
Copyright 2017 © ציוד משרדי - office24
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |